Zapraszam na facebook

Mariusz Gosławski (czarekart)

Tam znajdziecie najświeższe informacje, relacje z wystaw i innych wydarzeń, w których biorę udział.

piątek, 22 marca 2019

Zapraszam na wystawę do Łasku


Serdecznie zapraszam na wystawę prac Mariusza Gosławskiego. 

WERNISAŻ 
5 kwietnia 2019, godz. 18.00 (piątek)
 
Galeria pod Korabiem
Biblioteka Publiczna w Łasku, ul. 9 Maja 6
Wystawa trwa od 5 do 30 kwietnia 2019



Siedemnaście lat miałem czarnego kota - dachowca, którego siostra znalazła na ulicy we Wrocławiu. Miał na imię Maniek, ale mówiłem na niego Mały. Spędzałem z nim każdą wolną chwilę. Patrzyłem jak się bawi, śpi, je, a pod koniec – jak odchodzi.

Czasami „pomagał mi”, kiedy malowałem kolejne prace – siadał na kolanach lub na stole tuż obok farb – bo przecież on był najważniejszy. Albo „układał” prace, kiedy szykowałem je na kolejną wystawę. To była szybka segregacja. Później już n
ic nie dało się znaleźć.

Przede wszystkim był wspaniałym przyjacielem. Przychodził, kiedy było smutno. Lubił być głaskanym. Zrobiłem mu setki zdjęć. Miał piękne zielone oczy. Inspirował, żeby uwiecznić go na obrazach i pisać o nim w wierszach. Zasnął 5 marca 2019 r. Zrobiło się pusto i cicho.

Wystawa jest o nim i dla niego. W moich pracach pamięć o nim pozostanie na długo.

wstęp wolny

Zaproście swoich znajomych i przyjaciół.

Wydarzenie na FB - Koty - wystawa prac Mariusza Gosławskiego

O samym autorze więcej na stronie: www.mariuszgoslawski.blogspot.com

1 komentarz:

  1. Krystyna Jeziorska28 kwietnia 2019 10:46

    Piękna wystawa,piękne koty.Oglądaliśmy z mężem w bibliotece w Łasku.Płakałam oglądając,17.04.odeszła nasza ukochana kotka,miała 11,5 roku.Nie mogliśmy jej pomóc,lekarze weterynarii zbagatelizowali jej stan.Pozostał nam ogromny żal po jej stracie.Pana wiersz dokładnie oddaje stan po stracie przjaciela.Pana twórczość i wrażliwość nas ujęła. Dziękujemy i źyczymy sukcesów.

    OdpowiedzUsuń