Zapraszam na facebook

Mariusz Gosławski (czarekart)

Tam znajdziecie najświeższe informacje, relacje z wystaw i innych wydarzeń, w których biorę udział.

wtorek, 31 grudnia 2013

Podsumowanie 2013 roku.

Przegląd działalności twórczej w 2013 roku. Szczegóły w kalendarium a opisy wydarzeń na poszczególnych stronach www.

- najważniejsze: namalowałem 380 prac: 210 kawowych, 135 japońskich, 35 akwarel
- brałem udział w 2. plenerach malarskich, w tym jeden międzynarodowy
- wystawy: 12 indywidualnych (kawowe-7, japońskie-5) i zbiorowe-12
- prowadziłem warsztaty: kawowe - 3, japońskie - 6
- brałem udział w 3 imprezach japońskich: DKJ w Łodzi, DJ w Łodzi i Japanicon w Poznaniu, na których pokazywałem swoje prace, prowadziłem panele i warsztaty z malarstwa japońskiego
- zorganizowałem Dni Kultury Japońskiej w Bełchatowie
- do czerwca prowadziłem Klub Kultury Japońskiej w Bełchatowie i klubowy newsletter
- prowadzę Klub Plastyka w Bełchatowie
- od września nawiązałem współpracę z portalem japonia-online.pl, gdzie co miesiąc jedna z moich prac jest do pobrania jako tapeta na pulpit komputera
- nawiązałem współpracę z Galeria Mieszczańska we Wrocławiu, gdzie można kupić moje kawowe prace.
- nawiązałem współpracę z kawiarnią Moka cafe w Pabianicach, gdzie jest stała ekspozycja moich kawowych prac i prowadziłem raz w miesiącu rodzinne warsztaty.
- kilka moich prac zostało wyróżnionych i nagrodzonych na różnych portalach internetowych czy w konkursach plastycznych i fotograficznych
- byłem gościem specjalnym wieczorku poetyckiego zorganizowanego przez harcerzy
- brałem udział w programie TVP Wrocław, radia RMF FM,
- informacje o wystawach, artykuły i zdjęcia o mojej pracy pojawiły się mi.in. w Gazecie Wyborczej (Wrocław) czy miesięczniku "Kalejdoskop" (Łódź).
- moje prace trafiły mi.in. do Australii, Włoch, Szwajcarii, Portugalii, USA, a najwięcej trafiło Japonii - ok. 50.
- oprócz twórczej pracy byłem na kilkudziesięciu wystawach, koncertach, przedstawieniach teatralnych. Poznałem wiele ciekawych osób. Szczególnie cenię sobie spotkania dot. kultury japońskie m.in. z p. Ambasadorem Japonii - Makoto Jamanaka, z p. prof Jolantą Młodawską z UŁ czy trzema blogerkami .
A do tego mam wielu fanów i fanek, którzy podziwiają i doceniają, to co robię i mobilizują do dalszej twórczej pracy za co im szczególnie dziękuję. A to co robię można zobaczyć m.in. na Facebooku:  Japońskie inspiracje, Mariusz Gosławski - malowane kawą i Mariusz Gosławski.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz