Zapraszam na facebook

Mariusz Gosławski (czarekart)

Tam znajdziecie najświeższe informacje, relacje z wystaw i innych wydarzeń, w których biorę udział.

piątek, 14 lutego 2014

Zapraszam na wystawę



Serdecznie zapraszam na wystawę retrospektywną 
podsumowującą moje 20 lat pracy twórczej. 

WERNISAŻ: 
27 lutego (czwartek), godz. 18.00 
 Oratorium im. Jana Pawła II w Bełchatowie, 
ul Kościuszki 2 (budynek za kościołem) 

Wystawa potrwa do 30 marca.






Na wystawie planuję pokazać oprócz tradycyjnego malarstwa z okresu 1994-2014 (tych prac będzie najwięcej), prace malowane kawą, prace w stylu japońskim, fotografie, rękodzieło i wiersze.

W programie wernisażu jest także krótka prezentacja zdjęć z mojej działalności twórczej w/w okresie.  Wszystkich zapraszam do odwiedzenia mojej strony: www.mariuszgoslawski.blogspot.com, gdzie poczytacie o tym, co robię.

Moje prace możecie także oglądać na FB:
- malarstwo tradycyjne: Mariusz Gosławski
- malowane kawą: Mariusz Gosławski - malowane kawą
- inspirowane Japonią: Japońskie inspiracje

Zapraszam do dołączenia do wydarzenia na FB : WERNISAŻ

ps. Osoby, które nie będą mogły być na wernisażu zapraszam na wernisaż online - 28 lutego (piątek) od godz. 18.00 - https://www.facebook.com/events/608415302573587/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz