Zapraszam na facebook

Mariusz Gosławski (czarekart)

Tam znajdziecie najświeższe informacje, relacje z wystaw i innych wydarzeń, w których biorę udział.

sobota, 10 maja 2014

Wystawa: Malarstwo i Kaligrafia Japońska w Łasku

Wernisaż - 9.05.2014 - Biblioteka Publiczna w Łasku. Opowiadałem, opowiadałem i opowiadałem. A później był pokaz malowania tuszem. Miała być tylko jedna praca, ale... się rozpędziłem i namalowałem 25 tak, żeby każdy dostał coś w prezencie A czas tak szybko gonił,e że nie wiadomo kiedy a trzeba było wracać na autobus. Ludzie dopisali, poznałem kilka osób na żywo, które znałem z internetu (choć nie wszystkich dalej kojarzę). Wróciłem bardzo zadowolony. Dziękuję wszystkim za przybycie, a pracownikom biblioteki za pomoc przy wieszaniu prac i zdjęcia.

Relacja z wernisażu:
http://japonskie-inspiracje.blogspot.com/2014/05/wystawa-malarstwo-i-kaligrafia-japonska.html

FOTORELACJA: zdjęcia z wernisażu ->
Wystawa: Malarstwo i Kaligrafia Japońska w Łasku

Zdjęcia dostępne także na Facebooku Wystawa: Malarstwo i Kaligrafia Japońska w Łasku

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz