Zapraszam na facebook

Mariusz Gosławski (czarekart)

Tam znajdziecie najświeższe informacje, relacje z wystaw i innych wydarzeń, w których biorę udział.

poniedziałek, 8 września 2014

Festiwal Sztuki Walki w Łodzi

7 września wziąłem udział w Festiwalu sztuk walki w Galerii Łódzkiej. Współorganizatorami imprezy była też Fundacja Surei No Mon, z którą współpracuję i MOSiR. Było kilkanaście stoisk, na których prezentowały się klubu sportowe, stoisko Signum Polonicum i moje. A do tego przez cały czas trwania imprezy na scenie odbywały się pokazy sztuk walki. ja miałem swoje stoisko ustawione na przeciw sceny, w bardzo dobrej lokalizacji. A na nim: oprócz prac, pisałem dzieciom, na rekach ich imiona po japońsku. Spędziłem bardzo udane niedzielne popołudnie. Kilka zdjęć imprezy poniżej a cała fotorelacja na FB:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz