Zapraszam na facebook

Mariusz Gosławski (czarekart)

Tam znajdziecie najświeższe informacje, relacje z wystaw i innych wydarzeń, w których biorę udział.

niedziela, 12 października 2014

aktualizowanie na bieżążco.

(12.10) Do końca miesiąca zostało jeszcze dużo czasu, ale na bieżąco (przynajmniej mam takie założenie) będę wstawiał informacje, co zrobiłem w tym miesiącu, aby na koniec niczego nie pominąć. Przede wszystkim zacząłem nowy cykl prac malowanych pastelami. Umownie nazwałem go "odważne". Chciałbym stworzyć serię prac dziewczyn, których zdjęcia w jakiś sposób mnie zainspirowały. Dlaczego "odważna"? Chcę namalować prace osób nie do końca ubranych, w bieliźnie, w piżamach, a nawet akty czy pół-akty (bo i takie zdjęcia dostaję). Dla mnie to coś nowego (maluje gł. architekturę i pejzaże), ale czemu by nie spróbować. I okazuje się, że całkiem mi to nieźle wychodzi, zainteresowanie pracami rośnie i dostaję coraz to nowsze zdjęcia - coraz bardziej "odważne".  A i kilka portretów też się znalazło.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz