Zapraszam na facebook

Mariusz Gosławski (czarekart)

Tam znajdziecie najświeższe informacje, relacje z wystaw i innych wydarzeń, w których biorę udział.

niedziela, 30 listopada 2014

Podsumowanie listopada

Listopad miał być miesiącem odpoczynku a tu niestety - wiele imprez, wystaw, warsztatów i spotkań.

  • 7.11 - otwierałem wystawę prac malowanych kawą w Lublińcu. Do końca listopada można także ogladać wystawę  pasteli w bibliotece miejskiej w Łodzi.
  • 8.11 moja kawowa praca była wystawiona na aukcji charytatywnej podczas Niepodległościowego Balu w Skierniewicach. Trochę "Japonii"
  • 8-9.11 - prowadziłem warsztaty, panele i miałem wystawę swoich prac na Tsuru Japan Festival 2 w Rybniku
  • 12.11 - wernisaż wystawy w Cafe Bar Poczekalnia w Łodzi
  • 19.11 - wystawa prac podczas pokazu japońskiej grupy Kamui w Łodzi  
  • 27.11 - prowadzilem warsztaty malwoania kawą w dwóch piotrkowskich przedszkolach
  • 28.11 wziałem udział w spotkaniu autorskim Czesława Gałużnego 
  • 29.11. wyróżnienie na portalu variart.org.
 
W Bełchatowie prowadzę zajęcia z kultury japońskiej. Grupa dopiero się tworzy, ale nadal czekamy na nowe osoby. Spotykamy się w czwartki o godz. 17.00 w Ośrodku Profilaktyki i Rozwoju Osobowości.

Tradycyjnie na portalu www.japonia-online.pl pojawiła się nowa tapeta na pulpit z moją pracą. 







...






 





Moja praca została Daniem Głównym - 29.11.2014 - na portalu variart.org. 



Moja "kawa" po raz kolejny otworzyła Aukcję Charytatywną w Skierniewicach osiągając kwotę 700 zł



Nie mogłem sobie odmówić zdjęcia z takim bohaterem - Miś Uszatek, 
przy okazji prowadzenia warsztatów malowania kawą.






 

Powstało jeszcze 8 prac 100x70 cm, które wiszą na wystawie w Łodzi  

W listopadzie na tapecie portalu www.japonia-online.pl z kalendarzem na bieżący miesiąc znalazła się praca


Tapeta

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Wystawa: "Malowane kawą" w Lublińcu 
7 listopada 2014 r. w Galerii pod Glinianym Aniołem w Miejskim Domu Kultury w Lublińcu miałem kolejny wernisaż.

8-9 listopada 2014 w Rybniku poprowadziłem warsztaty z malarstwa japońskiego, pokazy sumi-e, i kaligrafii, warsztaty malowania kawa, i dwa panele dot. kultury japońskiej oraz wystawę swoich prac.
Warsztaty malowania kawą w Rybniku   
9 listopada 2014r. w niedzielne przedpołudnie w Rybniku podczas Tsuru Japan Festival 2 poprowadziłem warsztaty malowania kawą. 
Wystawa: "Sumi-e" w Łodzi  
12 listopada 2014r. w Cafe Bar Poczekalnia w Łodzi odbył się wernisaż wystawy malarstwa japońskiego „Sumi-e”

Pokaz i Warsztaty Kengishu Kamui
19 listopada 2014 wziąłem udział w Pokazie grupy Kamui w Łodzi, gdzie zaprezentowałem kilka swoich prac. Impreza została zorganizowana przez Fundację Surei no Mon i MOSiR.  
Kawa w piotrkowskich przedszkolach 
27.11.2014 miałem spotkanie z przedszkolakami i poprowadziłem warsztaty malowania kawą w dwóch przedszkolach w Piotrkowie Trybunalskim
spotkanie autorskie Gałużnego
28 listopada, w piątek wziąłem udział w spotkaniu autorskim Czesława Gałużnego - sosnowieckiego artysty, które miało miejsce w Muzeum Regionalnym w Bełchatowie.

Dokładne opisy zamieszczone są na wyżej podanych stronach i podlinkowanych wydarzeniach, 
na które serdecznie zapraszam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz