Zapraszam na facebook

Mariusz Gosławski (czarekart)

Tam znajdziecie najświeższe informacje, relacje z wystaw i innych wydarzeń, w których biorę udział.

piątek, 28 listopada 2014

spotkanie autorskie Gałużnego

28 listopada, w piątek wziąłem udział w spotkaniu autorskim Czesława Gałużnego - sosnowieckiego artysty, które miało miejsce w Muzeum Regionalnym w Bełchatowie. Nie było wernisażu trwającej wystawy "Ona i On", którą można ogladać w muzeum, a w zamian odbyło się wspomniane spotkanie. Prace miałem okazję obejrzeć wcześniej - głównie prace olejne, choć jest kilka pasteli. Pastele Gałużnego znam z wcześniejszej wystawy, i tamte mnie zachwyciły. Te prace - gł postacie - to nie moja tematyka, choć znalazłem kilka ciekawych rozwiązań kolorystycznych /głównie prace w sepii/ i te mnie najdłużej zatrzymały.

RELACJA ze zdjęciami : spotkanie autorskie Gałużnego

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz