Zapraszam na facebook

Mariusz Gosławski (czarekart)

Tam znajdziecie najświeższe informacje, relacje z wystaw i innych wydarzeń, w których biorę udział.

piątek, 26 grudnia 2014

Podsumowanie grudnia

Grudzień wreszcie był miesiącem odpoczynku. Tym razem nie miałem wielu zaplanowanych wydarzeń, więc mogłem czas poświęcić na malowanie. I namalowałem 30 prac. Powstały też kolejne prace z serii: "odważnej" czyli kolejne akty. Niestety wrzucanie ocenzurowanych prac na facebookowy fp wygląda nieciekawie, ale regulamin. Za to częściej odwiedzana jest moja strona www.
  • 2.12 - prowadziłem warsztaty malowania kawa w bibliotece w Szczercowie (woj. łódzkie)
  • 13.12 - prywatne warsztaty malarstwa japońskiego w Łodzi
 
W Bełchatowie prowadzę zajęcia z kultury japońskiej. Grupa dopiero się tworzy, ale nadal czekamy na nowe osoby. Spotykamy się w czwartki o godz. 17.00 w Ośrodku Profilaktyki i Rozwoju Osobowości.

Tradycyjnie na portalu www.japonia-online.pl pojawiła się nowa tapeta na pulpit z moją pracą. 


















Koleżanka sprawiła mi miłą niespodziankę. Dostałem od niej farby akrylowe
 


Za zamówiona pracę dostałem akwarelki, jakimi maluję od 15 lat :) / nie chciałem pieniędzy 
a z niespodzianki jestem mega zadowolony

Moją pracę pokazano na fp Prezydenta Bełchatowa p. M.Czechowskiej

Był też czas na spacery z aparatem w ręku




Tym razem kawa miała wolne :)





W grudniu była jedna dekoracja świąteczna  
8 grudnia - Dzień Oświecenia Buddy

W grudniu na tapecie portalu www.japonia-online.pl z kalendarzem na bieżący miesiąc znalazła się praca

Tapeta
 
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Warsztaty w Szczercowie  
2 grudnia 2014 w Gminnej Bibliotece Publicznej w Szczercowie (woj. łódzkie) miałem spotkanie z młodzieżą gimnazjalną, podczas którego malowaliśmy kawą.
Zajęcia sumi-e 
4 grudni odbyły się kolejne zajęcia z kultury japońskiej w Bełchatowie 
Warsztaty sumi-e w Łodzi
13 grudnia 2014 - wizyta w Łodzi i prywatne warsztaty sumi-e. 
 

Dokładne opisy zamieszczone są na wyżej podanych stronach i podlinkowanych wydarzeniach, 
na które serdecznie zapraszam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz