Zapraszam na facebook

Mariusz Gosławski (czarekart)

Tam znajdziecie najświeższe informacje, relacje z wystaw i innych wydarzeń, w których biorę udział.

sobota, 31 stycznia 2015

Styczeń 2015

Mamy nowy rok, i nowy miesiąc. W nowym roku mniej maluję. Świadomie tak wybrałem. Mam inne sprawy na głowie. Ale i tak powstało kilka prac: 2 malowane kawą, 16 japońskich i 14 kaligrafii.
 Było za to kilka nagród i wyróżnień.  A do tego kilka spotkań:
Zajęcia z kultury japońskiej czekają na ustalenie harmonogramu. Grupa dopiero się tworzy, ale nadal czekamy na nowe osoby. Spotykamy się w czwartki o godz. 17.00 w Ośrodku Profilaktyki i Rozwoju Osobowości.

Od 12 stycznia ruszyły zajęcia Klubu Plastyka.
Tradycyjnie na portalu www.japonia-online.pl pojawiła się nowa tapeta na pulpit z moją pracą





Moja praca - Maksymilian Kolbe - została wyróżniona na portalu www.mamycel.pl i została foto-inspiracją dnia 12-15.01.2015r.


Moja jedna z prac znalazła się w najnowszym numerze 100 stronicowego dwumiesięcznika Wychowanie Muzyczne. Numer dostępny w całej Polsce, a w szkołach muzycznych to zapewne obowiązkowo. Wersja elektroniczna dostępna na stronie www.wychmuz.pl, ale tylko dla zarejestrowanych.


 









sprzedany

sprzedany
...
...


Nagroda pokonkursowa  ze świątecznego konkursu Japonia-online. 
 


W styczniu na tapecie portalu www.japonia-online.pl z kalendarzem na bieżący miesiąc znalazła się praca

Tapeta



 

Kakizome 2015 がんばる (Ganbaru) 
-   Go ahead, do it! - Śmiało, zrób to!
 
Kakizome to pierwsze, tradycyjne japońskie kaligrafowanie w Nowym Roku. Odbywa się ono w Japonii 2 stycznia i jest bardzo znaczące, gdyż zawiera noworoczne postanowienie, osobiste życzenie, przesłanie lub przysłowie. Także ja napisałem kilka noworocznych kaligrafii. Było serce, miłość, umysł i kilka innych, które chcę żeby towarzyszyły mi w tym roku :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Spotkanie organizacyjne klubu INOCHI.
16 stycznia 2015 r. wziąłem udział w spotkaniu organizacyjnym Łódzkiego Klubu Miłośników Mangi i Anime INOCHI.

Warsztaty w Klukach
23 stycznia byłem gościem spotkania w Bibliotece w Klukach (woj. łódzkie) z okazji Dnia Babci i Dziadka. 
 
...

Dokładne opisy zamieszczone są na wyżej podanych stronach i podlinkowanych wydarzeniach, 
na które serdecznie zapraszam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz