Zapraszam na facebook

Mariusz Gosławski (czarekart)

Tam znajdziecie najświeższe informacje, relacje z wystaw i innych wydarzeń, w których biorę udział.

wtorek, 28 kwietnia 2015

IX Dni Japońskie na UŁ w Łodzi

W dniach 25-26 kwietnia br. na wydziale ekonomiczno-socjologicznym Uniwersytetu Łódzkiego odbyły się IX Dni Japońskie organizowane przez Klub Yakumo-goto i UŁ. Cały program: https://www.facebook.com/events/441959022629848/

Również w tym roku zostałem zaproszony do udziału. Tym razem poprowadziłem warsztaty z malarstwa japońskiego sumi-e. Ale po kolei.
  • 25. kwietnia 2015 - wydział ekonomiczno-socjologiczny UŁ w Łodzi
Nie mam tylko zdjęć z ostatniego wykładu o Kurosawie /Śmierć i odrodzenie w twórczości Akiry Kurosawy – Waldemar Czechowski, ProCinema, Łódź/ - aparat była daleko, a wykład bajkowy i moich warsztatów sumi-e / Warsztaty malarstwa japońskiego sumi-e – Mariusz Gosławski, Japońskie inspiracje, Bełchatów /


...
  


Cały album ze zdjęciami na FB: IX Dni Japońskie na UŁ w Łodzi - dzień I.
  • 26. kwietnia 2015 - wydział ekonomiczno-socjologiczny UŁ w Łodzi
Niedziela w Łodzi przywitała mnie deszczowo, a ja w samej marynarce, bez parasola. Tym razem prócz wykładów miałem czas na dokładne zobaczenie trzech wystaw: kakemono o tematyce buddyjskiej, drzewek bonsai i przedmiotów z laki.






WYSTAWY








Cały album ze zdjeciami na FB: IX Dni Japońskie na UŁ w Łodzi - dzień II.

A na koniec będę się chwalił:
zostałem członkiem honorowym Klubu Yakumo - Goto z Łodzi - http://yakumo-goto.pl/index.html /przypinka do klapy marynarki/



Ja po prostu wiem gdzie i kiedy się pojawić żeby być w TV 


To jeszcze jeden moment z TV
A relacja z drugiego dnia IX Dni Japońskich na UŁ w Łodzi w linku http://lodz.tvp.pl/19823548/26042015-1830

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz