Zapraszam na facebook

Mariusz Gosławski (czarekart)

Tam znajdziecie najświeższe informacje, relacje z wystaw i innych wydarzeń, w których biorę udział.

czwartek, 30 kwietnia 2015

Kwiecień 2015

Kwiecień był nieco mniej twórczy od poprzedniego miesiąca: 28 prac (20 japońskich, 8 akwarelek). Wiałem udział w 1. konkursie plast. pt. "WIOSNA". Jedna z prac zajęła 2 miejsce na portalu internetowym. Zorganizowałem 4 wystawy malarskie. Brałem udział w 2 imprezach japońskich, gdzie prowadziłem warsztaty. Odbyły się także warsztaty malarstwa jap. w CSiKJ w Łodzi. W dwóch szkołach prowadziłem warsztaty malowania kawą. Tradycyjnie na portalu www.japonia-online.pl pojawiła się nowa tapeta na pulpit z moją pracą

.


23. kwietnia 2015 moja praca zajęła 2 miejsce jako Praca Dnia portalu debuton.pl

Piszą o mnie w tygodniku "Niedziela" /dodatek częstochowski/

......................................












W kwietniu na tapecie portalu www.japonia-online.pl 
z kalendarzem na bieżący miesiąc znalazła się praca -

Dekoracja na Kanamara Matsuri


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
WYDARZENIA

Wystawa "Odważna" w DK w Zelowie
wernisaż - 8.04.2015 - Galeria Collage w Domu Kultury w Zelowie
Finisaz wystawy "Sumi-e" w Łodzi
9.04.2015 - Cafe Bar Poczekalnia
IV Dzień Japoński w II LO w Łodzi
11 kwietnia 2015 - II LO w Łodzi, w godz. 10.00 - 18.00 odbywał IV Dzień Japoński. Miałem wystawę, prowadziłem panel o hanami, warsztay sumi-e i body painting
Wystawa sakralna w Gomunicach
12.04.2015 - Gomunice - uroczystość wprowadzenia relikwii Jana Pawła II do parafialnego kościoła w Gomunicach.
Warsztaty w szkole w Bełchatowie
Warsztaty malowania kawą w Szkole Podstawowej nr 3 w Bełchatowie - kl. 1c - 13.04.2015
Spotkanie w szkole w Bełchatowie
17.04.2015 - spotkanie z uczniami w świetlicy w Szkole Podstawowej nr 8 w Bełchatowie.
Wystawa podczas konferencji
18 kwietnia br. podczas konferencji naukowej z okazji 600-lecia śmierci Jana Husa, która miała miejsce w Muzeum Regionalnym w Bełchatowie, pokazałem serię prac pt. "Kościoły ewangelicko-reformowane w Polsce". 

Warsztaty malarstwa sumi-e w Łodzi
22 kwietnia br. w Centrum Sportu i Kultury Japońskiej w Łodzi prowadziłem warsztaty malarstwa japońskiego sumi-e.
IX Dni Japońskie na UŁ w Łodzi
W dniach 25-26 kwietnia br. na wydziale ekonomiczno-socjologicznym Uniwersytetu Łódzkiego odbyły się IX Dni Japońskie organizowane przez Klub Yakumo-goto i UŁ, na których poprowadziłem warsztaty malarstwa japońskiego sumi-e.


Dokładne opisy zamieszczone są na wyżej podanych stronach i podlinkowanych wydarzeniach, 
na które serdecznie zapraszam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz