Zapraszam na facebook

Mariusz Gosławski (czarekart)

Tam znajdziecie najświeższe informacje, relacje z wystaw i innych wydarzeń, w których biorę udział.

czwartek, 14 maja 2015

Warsztaty w Centrum w Łodzi

Kolejne warsztaty w Centrum Sportu i Kultury Japońskiej w Łodzi - 13 maja br.. Zaczęliśmy od kaligrafii /podstawy/ a skończyliśmy na.... bambusach. Kiedy padła informacja, że musimy kończyć, z sali dobiegało wielkie "uuuuu". Wiem, że takie zajęcia są wciągające, ale.... Centrum jak i hala ma swoje godziny i ja jestem ograniczony dojazdem. /jak zamieszkam w Łodzi, będziemy malowali dłużej i częściej/. 
Za to zostawiłem w Centrum cząstkę siebie - na oknach pojawiło się kilka moich prac /były także prace uczestników/, które codziennie będą zdobiły wnętrze i dodawały japońskiego klimatu. Z czasem zapełnimy całe ściany. 


Wszystkim, którzy dotarli bardzo dziękuję. Ja wróciłem do domu zmęczony, ale zadowolony. mam nadzieję, że Wam również się podobało. Zasady shodo czy sumi-e swoją drogą, ale najważniejsza jest dobra zabawa. I myślę, że tej nie brakowało

Pełna fotorelacja ze środowych zajęć w Centrum w Łodzi:
Spotkanie z Mariuszem Gosławskim w Centrum Sportu i Kultury Japoń

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz