Zapraszam na facebook

Mariusz Gosławski (czarekart)

Tam znajdziecie najświeższe informacje, relacje z wystaw i innych wydarzeń, w których biorę udział.

sobota, 1 sierpnia 2015

sabat Lammas

1 sierpnia, obchodzimy najradośniejszy sabat roku. Święto Lammas to czas magicznych zbiorów szczęścia, zdrowia i powodzenia. Tego dnia dziękujemy za wszystko, co w naszym życiu wzrasta i wzbogaca nas, a także prosimy o jeszcze. 
Czas ten spędziłem w lesie i na łące, gdzie oprócz zbierania potrzebnych roślin do sabatowej dekoracji -"ołtarza wdzięczności", oddałem się pasji fotografowania.


 



Wieczorem pojawiła się na mojej półce świąteczna dekoracja. Zazwyczaj w tym miejscu są japońskie dekoracje, al tym razem jest magiczna. Oprócz charakterystycznych elementów związanych ze świętem - jak kłosy zboża, dodałem tegoroczny obrazek Mostu Zakochanych we Wrocławiu malowany kawą i kilka ziaren kawy. Miejsce dla mnie magiczne, związane z wieloma ciekawymi ludźmi a do tego kawa, dzięki, której zaczęła się moja przygoda artystyczna.


Przygotowania i sam rytuał jest jeszcze bardziej magiczny i wyzwala dużo energii, szczególnie latem, kiedy można go odprawiać nago, ale takich zdjęć nie zobaczycie /chyba, że kiedyś dołączycie do rytuału i sami się przekonacie jak to jest/.

Tym razem sabat był wyjątkowy bo w pełni błękitnego księżyca - druga pełnia w jednym miesiącu. Kolejne takie wydarzenie dopiero za trzy lata.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz