Zapraszam na facebook

Mariusz Gosławski (czarekart)

Tam znajdziecie najświeższe informacje, relacje z wystaw i innych wydarzeń, w których biorę udział.

sobota, 8 sierpnia 2015

Spotkajmy się w Poznaniu

Czy jest tu ktoś z Poznania i chce się ze mną spotkać i zobaczyć na żywo moje prace? 
 

Pod koniec sierpnia będę w Poznaniu. Wyjazd ten związany jest z moim udziałem na 30. edycji Ogólnopolskiego Konwentu Fanów Fantastyki Polcon, która odbędzie się od 20 do 23 sierpnia w gościnnych progach Politechniki Poznańskiej. Podczas imprezy poprowadzę warsztaty malarstwa japońskiego i będzie okazja zobaczyć wystawę moich prac malarstwa japońskiego sumi-e. Oprócz festiwalu mam zamiar także trochę pomalować w plenerze, odwiedzić wystawy, pobyć, zobaczyć miasto. Nigdy nie byłem w Poznaniu na dłużej, prócz wycieczki na targi, nie znam ani miasta ani w/w konwentu. Miło by mi było, gdyby znalazł się ktoś, kto zostanie moim przewodnikiem.

Jak znajdzie się ktoś, kto mnie zatrzyma na noc., to mogę zostać dłużej, dzień, dwa.

Gdyby miał ktoś ochotę na spotkanie, to zapraszam. Będę dostępny tylko pod tel, więc śmiało pisać albo dzwonić - nr wiecie gdzie szukać - zakładka "kontakt", ustalimy miejsce, dzień, godzinę.

Dołącz do wydarzenia na FB:    

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz