Zapraszam na facebook

Mariusz Gosławski (czarekart)

Tam znajdziecie najświeższe informacje, relacje z wystaw i innych wydarzeń, w których biorę udział.

środa, 2 września 2015

Gakkon 2 w Łodzi

W ostatni weekend sierpnia - 28-30.08 dzięki zaproszeniu organizatorów byłem na konwencie GAKKON 2 w Łodzi. 






Poprowadziłem pokaz malarstwa sumi-e a także warsztaty sumi-e. 





Oprócz tego była także wystawa moich prac. Tym razem o tematyce sportowej. 


Jednak największe zainteresowanie przyciągnął bodypainting z japońskimi akcentami. Większość chętnych to dziewczyny, ale znalazło się też kilku chłopaków. Ten blok podzielony był na dwie części. Mimo tego atrakcja musiała się przenieść na korytarz, gdyż wchodził kolejny punkt programu a na malowanie było jeszcze kilku chętnych. 








 











 


Cóż... było bardzo twórczo, czasem trzeba było poważnie się skupić na malowaniu. Największe brawa należą się odważnym, którzy zdecydowali się zostać żywymi obrazami i dali kawałek swojego ciała do pomalowania.


Prócz tego byłem na kilku panelach dot. kultury Japonii: japoński soft power; Japonia-kraina bogów czy Takarazuka. Do tego doszły spotkania z organizatorami i warsztaty sushi - tylko jako obserwator, bo nie lubię sushi. 







A... był jeszcze kabaret pod napięciem, dwa koncerty i cosplay. Występ Tomo z Fua Fua Rythm był obowiązkowy, bo to moja fanka i ja jej występy tez śledzę. A drugi koncert - rockowy - Mad Teachers (Gosławski i mocne brzmienie to dwa różne światy, ale posłuchałem)



Jak się jest znaną osobą to ciężko przejść korytarzem i nie słyszeć co jakiś czas dzień dobry, albo zobaczyć miłego uśmiechu w swoją stronę. A znaleźli się też tacy, którzy przyszli specjalnie, żeby mnie zobaczyć na żywo :). No i były autografy, wywiady do radia i wspólne zdjęcia. A przede wszystkim spotkania z ludźmi, dużo świetnej zabawy i długie rozmowy do późnych godzin nocnych.





Wróciłem bardzo zadowolony i pewnie będę długo wspominał ten konwent.
Jednocześnie dziękuję organizatorom za zaproszenie /kolejny raz/ a także wszystkim uczestnikom mojego programu. Mam nadzieję, że to, co poprowadziłem wielu zapamięta i też będzie miło wspominać. A być może kiedyś gdzieś się ponownie spotkamy i znów pomalujemy.
   
Więcej zdjęć na FB: Gakkon 2015 w Łodzi 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz