Zapraszam na facebook

Mariusz Gosławski (czarekart)

Tam znajdziecie najświeższe informacje, relacje z wystaw i innych wydarzeń, w których biorę udział.

niedziela, 6 września 2015

Zapraszam na spotkanie

Zastanawiałem się, czy jest sens robić takie spotkanie w mieście, w którym prawie od urodzenia żyję, tworzę i raczej wiele osób ze środowiska artystycznego mnie kojarzy. Jednak usłyszałem kiedyś zdanie: ale ja Pana nie znam. Dlatego zapraszam na spotkanie autorskie  "35 twarzy GOSŁAWSKIEGO"


18 września / piątek/ godz. 18.00

Miejskie Centrum Kultury w Bełchatowie
pl. Narutowicza 1a - sala koncertowa


Kim jest GOSŁAWSKI?
Nie będę cytował Wikipedii, napisze coś od siebie: dla jednych pozostanie czarodziejem, inni nadal mówią do niego Czarek. Jedni dostają białej gorączki na jego widok, inni - a tych jest więcej - są zadowoleni, że mogę zobaczyć go na żywo a nie tylko śledzić w internecie. Jedni go krytykują, inni piszą o nim fraszki. Ma wielu fanów, a szczególnie fanek swojej twórczości - tej japońskiej i tej kawowej - nie wspominam o tych, które się w nim podkochują :). Dzięki pracy artystycznej jest znany w Polsce i na świecie, gdzie ma wiele prac w kolekcjach prywatnych /oprócz Antarktydy, jego pracę są na każdym kontynencie/.

Zebrałem różne opinie, wypowiedzi, komentarze na swój temat. Postanowiłem przyjrzeć się sobie i coś opowiedzieć - subiektywnie w 35 odsłonach. Do udziału zaproszę też odbiorców, bo przecież każdy z nich ma lub będzie miał swój obraz Gosławskiego. Będą zdjęcia, będzie sztuka, będą niespodzianki.

Zaproście znajomych i znajdźcie chwilę na spędzenie piątkowego wieczoru razem ze mną.

Wydarzenie dostępne także na FB -  35 twarzy GOSŁAWSKIEGO

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz