Zapraszam na facebook

Mariusz Gosławski (czarekart)

Tam znajdziecie najświeższe informacje, relacje z wystaw i innych wydarzeń, w których biorę udział.

piątek, 19 lutego 2016

Wernisaż wystawy : Malowane kawą i Japońskie inspiracje.

18.02.2016 Wernisaż wystawy : Malowane kawą i Japońskie inspiracje.
Zduńskowolskie Centrum Integracji RATUSZ








Na wernisażu pojawiły się osoby, z których obecności się ucieszyłem. Przy moim stoliku od lewej: moja polonistka z plastyka (chociaż byłem miernym uczniem), ja, p. Małgorzata, która robi świetne akwarele (szkoda, ze nie było czasy na rozmowę), mama nauczyciela, który uczył mnie wystawiennictwa w plastyku, żona nieżyjącego już mojego nauczyciela malarstwa - p. Franciszka Kubiaka.


Po wernisażu wystawy odbyły się dziś także warsztaty malowania kawą, podczas których każdy mógł poczuć się artystą i stworzyć swoje małe dzieło sztuki.




Obrazy malowane kawą możecie Państwo zwiedzać w Kawiarni Literackiej Ratusza do 20 marca.

Prace inspirowane sztuką Kraju Kwitnącej Wiśni, malowane głównie tuszem (sumi-e), można zwiedzać w foyer na I piętrze również do 20 marca.




A na koniec jeszcze taki miłe zdjęcie z Aniką.



FOTORELACJE:


Więcej foto na www.mdk-zdunskawola.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz