Zapraszam na facebook

Mariusz Gosławski (czarekart)

Tam znajdziecie najświeższe informacje, relacje z wystaw i innych wydarzeń, w których biorę udział.

poniedziałek, 21 marca 2016

Portrety

Najnowsze portrety





 "Katarzyna"
kredki, 30 x 42 cm - 21.03.2016
Mariusz Gosławski


była wśród osób, które były zainteresowane udziałem w warsztatach malowania kawą, które prowadziłem jakiś czas temu w Łodzi. Nie było jej na warsztatach, ale miała tak ładne zdjęcie, że postanowiłem zaryzykować i ją namalować.







 



"Basia" - Barbara Wawryń
kredki, 30 x 42 cm - 21.03.2016
Mariusz Gosławski


Od jakiegoś czasu obserwuję jej fp. Ładna dziewczyna, ma świetne zdjęcia i... brązowe oczy. Takie jak lubię. Nie miałem okazji nigdy jej spotkać, choć studiuje we Wrocławiu, gdzie czasem bywam. Może kiedyś się uda.









"Nieznajoma"
pastele, 25 x 35 cm - 21.03.2016
Mariusz Gosławski

Niestety nie wiem kto to jest. Znalazłem jej zdjęcie na jednej z grup artystycznych ponad rok temu. Przyciągnęła mnie swoimi różowymi włosami. Zacząłem od razu rysować. Później zdjęci mi gdzieś zginęło. Dokończyłem po swojemu.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz