Zapraszam na facebook

Mariusz Gosławski (czarekart)

Tam znajdziecie najświeższe informacje, relacje z wystaw i innych wydarzeń, w których biorę udział.

poniedziałek, 21 grudnia 2015

Przesilenie zimowie 2015

Słońce już zaszło, więc mogę świętować. Dla jednych będzie to przesilenie zimowe, dla innych sabat Yule. To dzień wdzięczności za to, co mamy. W księdze magii czytamy: "Jestem wdzięczny za to co posiadam, nie smucę się tym czego nie mam. Mam więcej niż inni, mniej niż niektórzy, ale niezależnie od tego, co mam, jestem obdarzony tym, co jest moje. Dziękuję, że jesteście.
A kiedy zacznie przybywać słońca życzę Wam otwarcia na jego blask, miłości, pokoju i radości, która wypełni Wasze serca i utrzyma ciepło, serdeczność i bliskość na długi czas. Oby do wiosny 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz