Zapraszam na facebook

Mariusz Gosławski (czarekart)

Tam znajdziecie najświeższe informacje, relacje z wystaw i innych wydarzeń, w których biorę udział.

sobota, 5 marca 2016

Wernisaż w Łodzi

To był bardzo udany wernisaż w magicznym miejscu. 4 marca 2016r. dotarłem z pracami do Galerii Kawy i Herbaty Czarodzielnica w Łodzi, gdzie wieczorem odbyło się otwarcie wystawy prac malowanych kawą. 
Już samo wieszanie prac wzbudzało wiele emocji, a biegające myśli /ok, artystyczna wyobraźnia/ nie pozwalały się skupić na tym co trzeba. Nie moja wina, że właścicielka kawiarnia rozpraszała :).


Nadeszła pora wernisażu. Goście bardzo licznie przybyli. Były media. A później pytania, wrażenia i długie dyskusje. Spędziliśmy ten wieczór przy czerwonym winie i domowym cieście. Jednak najbardziej co na mnie zrobiło wrzenie to ilość osób, jaka przyszła na wernisaż. Tego się nie spodziewałem.











Wróciłem do domu zmęczony, ale bardzo zadowolony. Prace będą wisiały do końca marca. A być może będę częściej zaglądał do Czarodzielnicy, jeśli nasza współpraca się rozkręci.  

Na koniec dziękuję wszystkim, którzy dotarli na wernisaż, Wiktorii za pomoc i przy wieszaniu prac i zgodę, że w ogóle mogły tam wisieć a także Kubie, bo bez jego pomocy nie byłoby tej fotorelacji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz