Zapraszam na facebook

Mariusz Gosławski (czarekart)

Tam znajdziecie najświeższe informacje, relacje z wystaw i innych wydarzeń, w których biorę udział.

niedziela, 10 kwietnia 2016

Wystawa "PORTRETY" w Bełchatowie

W kwietniu w Miejskiej i Powiatowej Bibliotece Publicznej w Bełchatowie prezentowałem cykl portretów, wykonanych pastelami. Ponieważ biblioteka nie organizuje wernisaży, postanowiłem w pierwszym dniu wystawy zaprosić znajomych i oprowadzić ich po wystawie opowiadając jaki portret jest czyj i w jakich okolicznościach powstał. Przybyło 16 osób. Po spacerze przenieśliśmy się do bibliotecznej "poczekalni" na dalsze rozmowy, podczas których pojawiło się kilka nowych pomysłów.






 

















Poznałem dzisiaj Julkę - 8.04. Uśmiech ma lepszy niż na zdjęciu, które mnie zauroczyło. No i oczy. Spotkaliśmy się w bibliotece, gdzie jest moja wystawa. Wśród prac wisi jej portret. A później kontynuowaliśmy rozmowy w mojej pracowni. Nie wiem, jak inni odwiedzający je odbierają, ale na mnie zawsze robi duże wrażenie zobaczyć miejsce, gdzie powstają prace, a nie tylko efekt końcowy. Bardzo ucieszyłem się z tego spotkania. Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś uda nam się je powtórzyć. Jak nie w scenerii bełchatowskiej, to może wrocławskiej. Dzięki Julka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz