Zapraszam na facebook

Mariusz Gosławski (czarekart)

Tam znajdziecie najświeższe informacje, relacje z wystaw i innych wydarzeń, w których biorę udział.

poniedziałek, 18 kwietnia 2016

X Dni Japońskie na UŁ w Łodzi

W dniach 16-17.04.2016wziąłem udział w jubileuszowych X Dniach Japońskich na wydziale ekonomiczno-socjologicznym Uniwersytetu Łódzkiego. Organizatorem imprezy był Klub Yakumo-goto z Łodzi, jestem członkiem honorowym. Były wykłady, warsztaty, pokazy i wystawy.






 





Sobota - wziąłem udział we wszystkich punktach programu. Najciekawsze dla mnie okazał się wykład o teatrze kabuki i ceramice.
















Niedziela - niestety nie byłem na żadnym z punktów programu bo... cały dzień prowadziłem warsztaty body paintingu: malowałem ręce i szyje :) A miałem dwa upatrzone punkty - kaligrafię japońską i koncert koncert Julii Bernard "Aralki", ale... Miałem tak duże zainteresowanie, że nie , kiedy wyjść czegokolwiek posłuchać. 















Podczas dwóch dni dostępne były także trzy wystawy: ceramika japońska, lalki jap. I moje prace malowane samurajski. O swoich pracach co jakiś czas słyszałem bardzo miłe komentarze i zapytania o cenę.




















Więcej zdjęć na FB:
X Dni Japońskie na UŁ w Łodzi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz