Zapraszam na facebook

Mariusz Gosławski (czarekart)

Tam znajdziecie najświeższe informacje, relacje z wystaw i innych wydarzeń, w których biorę udział.

piątek, 3 czerwca 2016

VI planer malarski z wydziałem zarządzania UŁ

2.06.2016 wziąłem udział w VI Konkursie Plastycznym - Plener malarski z Wydziałem Zarządzania UŁ. Pogoda dopisała, było słonecznie i ciepło, więc można było malować na dworze. Trzy godziny malowania wśród uczniów łódzkie plastyka, ale było też kilak osób takich jak ja, którzy też przyszli na plener. Popatrzyłem na kilka miejsc, ale w ostateczności wybrałem miejsce, w którym już kiedyś malowałem - wczorajszy artykuł zapraszający na plener z moim zdjęciem był zapalnikiem, że wybrałem to miejsce /https://mlodziwlodzi.pl/…/plener-malarski-z-wydzialem-zarz…//. Czyli na środku placu, zamiast na obrzeżach.  









Foto arch. UŁ - Maciej Andrzejewski





Malowało mi się bardzo przyjemnie. Pod koniec zatrzymała się przy mnie młoda dziewczyna - nie wiem, kto to: nauczycielka w/w szkoły, może dziennikarka bo była z chłopakiem, który robił zdjęcia. Nie mam pojęcia. Dosiadła się. Bardzo miło nam się rozmawiało. Kinga o ile dobrze pamiętam. Wzięła wizytówkę, zaprosiłem na wystawę. Mam nadzieję, że przyjdzie i znów miło sobie porozmawiamy.Motyw - budynek wydziału. Nie spieszyłem się i powstała niewielka akwarela. 



Foto arch. UŁ - Maciej Andrzejewski





I skończona praca




"Wydział zarządzania UŁ"
akwarela, 15 x 30 cm
Mariusz Gosławski



Teraz tylko czekać na wyniki konkursu - bo plener jest połączony z konkursem :3 nagrody i 10 wyróżnień.




 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz