Zapraszam na facebook

Mariusz Gosławski (czarekart)

Tam znajdziecie najświeższe informacje, relacje z wystaw i innych wydarzeń, w których biorę udział.

czwartek, 21 lipca 2016

Artystyczna środa - plenerowe spotkania ze sztuką w Zelowie

Środowe popołudnie spędziłem w Zelowie na plenerowym spotkaniu. słoneczna pogoda, miłą atmosfera, szkoda tylko, że czas tak szybko leciał. Było warto. W podobnym brałem udział w ubiegłym roku. Spotkałem kilku znajomych artystów. Sprzedałem dwie prace. Ustaliłem termin przyszłorocznej wystawy w domu kultury. Bełchatowskie instytucje nie mają takich propozycji dla artystów, więc korzystam z tego, co oferują inni.

Wystawa plenerowa prac twórców i zabawy plastyczne dla dzieci. Spotkania cykliczne w parku im. R.Traugutta w Zelowie w godz. dopołudniowych. Organizatorem był Dom Kultury w Zelowie.

3.07 - z uwagi na padający deszcz, nie odbyło się

20.07 - słoneczna pogoda dopisał. Były prace malowane na piórach, rzeźby, książki zelowskiego pisarza i moje akwarele i kawy. Dla dzieci przegotowane były stoliki, gdzie składano origami.






...





...
Artystyczna środa - plenerowe spotkania ze sztuką.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz