Zapraszam na facebook

Mariusz Gosławski (czarekart)

Tam znajdziecie najświeższe informacje, relacje z wystaw i innych wydarzeń, w których biorę udział.

piątek, 2 września 2016

nów księżyca w Pannie

Kiedy większość wybierała się na rozpoczęcie roku szkolnego, a ja pojechałem do lasu. Mogło być miejsce bardziej schowane, ale trudno, najwyżej ktoś mnie zobaczy i... się wystraszy :) 1 września przypadał nów księżyca w Pannie, zaćmienie słońca a jednocześnie rozpoczął się nowy rok numerologiczny. Dla mnie pierwszy - a to oznacza, że wszystko zaczyna się od nowa. Pora zakończyć dawne historie (zapewnię niektórzy przyzwyczajeni się o tym przekonają osobiście, kiedy zacznie mnie brakować tu czy tam, lub usłyszą "nie") i otworzyć się na nowe, zupełnie nowe pomysły, czasem może niewygodne dla innych. Magicznie powitałem nów księżyca, spaliłem stare mosty /coś do czego nie chcę już wracać/, i powołałem do istnienia to, co chcę, aby się wydarzyło w najbliższym roku. A później stworzyłem swoją mapę marzeń. Po wrocławskim wyjeździe wiem, że się spełnia, więc tym razem podszedłem do niej całkiem poważnie. Na koniec przyszedł czas na karty tarota. Tą talie dostałem dwa możne trzy lata temu od dziewczyny poznanej w internecie. Wtedy karty były dla mnie dość trudne, ale teraz mam wewnętrzne przekonanie, że przyszła na nie odpowiednia pora.
Minęły trzy może cztery godziny, w otoczeniu szumu lasu i wody. Czasami przysiadł motyl. Działo się 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz