Zapraszam na facebook

Mariusz Gosławski (czarekart)

Tam znajdziecie najświeższe informacje, relacje z wystaw i innych wydarzeń, w których biorę udział.

środa, 30 listopada 2016

Andrzejki z książką w tle

Andrzejki z książką w tle w Bibliotece Miejskiej filia nr 2 w Łodzi. 
Przy bogato i słodko zastawionych stolach, licznie przybyłych czytelniczkach /czytelników było 3./ i kilku nowych zainteresowanych osobach, opowiadałem o współczesnych czarownicach. W przerwach były wróżby andrzejkowe. Na spotkanie przybył też najprawdziwszy św. Mikołaj, ale tym razem był incognito. Dwie godziny bardzo szybko minęły. Spędziłem bardzo miło czas w miejscu, gdzie jestem mile widziany i chętnie tam wracam. /Kolejne spotkanie już w nowym roku/ A od czytelniczek niespodziewanie dostałem torebkę kawy naturalnej - żeby było czym malować kolejne prace i tomik wierszy od łódzkiej poetki (podobno planowany jest mój wieczorek poetycki w jednej z filii w/w/ biblioteki). To było fantastyczne popołudnie.
Foto z arch MBP filia nr 2




Więcej zdjęć na FB: Andrzejki z książką w tle.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz