Zapraszam na facebook

Mariusz Gosławski (czarekart)

Tam znajdziecie najświeższe informacje, relacje z wystaw i innych wydarzeń, w których biorę udział.

poniedziałek, 14 listopada 2016

Żywa Biblioteka w Łodzi

Niedziela, 13 listopada to był bardzo szczęśliwy dzień. Spędziłem go na Żywa Biblioteka / Human Library Łódź 2016, na którym byłem książką. Fantastyczne doświadczenie. Poznałem wspaniałych ludzi: organizatorki, wolontariuszy i czytelników (a szczególnie czytelniczki). Nie spodziewam się, że zainteresowanie tych ostatnich moim tytułem będzie tak duże, że będzie potrzebna lista rezerwowa. Szkoda, że z braku czasu nie wszyscy mogli ze mną porozmawiać. Liczę, że spotkamy się następnym razem przy kolejnej edycji. Ja byłem pierwszy raz i będę pojawiał się podczas kolejny edycji. Bo warto rozmawiać.
Poniżej kilka zdjęć, na których siebie znalazłem
 


 
Większa fotorelacja: ŻYWA BIBLIOTEKA ŁÓDŹ 2016
Materiał Łódzkich Wiadomości Dnia: 
 
 
Dziękuję za fantastycznie spędzoną niedzielę. Organizatorkom za stanięcie na wysokości zadania bo... zawsze warto rozmawiać, wolontariuszom i w-kom - za poświęcony czas, a słowa: jeszcze 5 min, jeszcze 2 min, jeszcze 1 min chyba będą mi się śniły po nocy :); książkom - za otwartość i podzielenie się kawałkiem swojego świata, codzienności i czytelnikom - bo cóż po książce, kiedy nie ma kto jej przeczytać. Wiem, że nie wszystkim udało się przeczytać to, co chcieli - nie sądziłem, że czas tak szybko leci a zainteresowanie będzie tak duże - to znak, że wszyscy czekamy na kolejną edycję. Myślę, że wszyscy z tej niecodziennej biblioteki wyszli ubogaceni w nowe doświadczenia i potwierdzą, że warto rozmawiać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz