Zapraszam na facebook

Mariusz Gosławski (czarekart)

Tam znajdziecie najświeższe informacje, relacje z wystaw i innych wydarzeń, w których biorę udział.

sobota, 28 października 2017

Zapraszam na spotkanie z Tarotem


 Zapraszamy na spotkanie z magią kart Tarota.

Tarot od wieków budził zainteresowanie, ciekawość a czasem przerażenie. Niektórzy doszukują się w nim kontaktów diabelskich. Bywa dziełem sztuki, narzędziem przepowiadania przyszłości, pomocą w terapii, formą medytacji, sposobem na odkrywanie i poznawanie siebie i otaczającego świata.

Zapraszam w listopadowy wieczór na spotkanie z kartami Tarota. Na początku krótko opowiem o kartach i skąd wzięło się moje zainteresowanie nimi a później zapraszam do indywidualnych rozmów z pomocą kart.
 Tarot podpowie ci, jak pokierować swoim życiem, odnaleźć odpowiedzi na nurtujące cię pytania, pokaże którędy iść, aby osiągnąć swój cel. 
3.11.2017 - piątek - zaczynamy od godz. 20.00
Klub Muzyczny GOŚCINIEC
pl. Narutowicza 6, Bełchatów
Wstęp: do kociołka

Sesje indywidualne poprowadzi Mariusz Gosławski
Informacje i zapisy: tel.: 609-727-425

--------------------------------------------------------------------------------------
 

Zafascynowany kartami Tarota od 1993 roku. Przez karty zaczęto mówić na mnie Czarodziej. W 2000 roku stworzyłem swoją autorską talię kart Tarota. Stawiam karty, aby pomagać ludziom rozwiązywać ich problemy. Mam stałych klientów, którzy wracają, potwierdzają sprawdzalność kart, dziękują za rady i proszą o kolejne. Czasami zdarzaj się pytanie: skąd pan to wie? Wtedy odpowiadam, że to magia kart Tarota.



wydarzenie na FB:  


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz