Zapraszam na facebook

Mariusz Gosławski (czarekart)

Tam znajdziecie najświeższe informacje, relacje z wystaw i innych wydarzeń, w których biorę udział.

niedziela, 25 marca 2018

"Pejzaż malowany ziemi łódzkiej" w Kamieńsku

23 marca 2018 o godz. 12:00 w Domu Ludowym w Kamieńsku miało miejsce otwarcie wystawy X edycji pleneru malarskiego pt. „Pejzaż malowany ziemi łódzkiej – spotkajmy się w powiecie radomszczańskim”.
Na wystawie zaprezentowano 73 prace ukazujące piękno ziemi radomszczańskiej. Wśród przybyłych gości byli: Andrzej Cieślik - inicjator i pomysłodawca pleneru, dyrektor Miejskiego Ośrodka Kultury w Konstantynowie Łódzkim oraz Anna Kulikiewicz - koordynator z Miejskiego Domu Kultury w Radomsku.
Obecni byli także bohaterowie wernisażu - autorzy prac - Elżbieta Kusińska z Łodzi (Świtezianka) i Mariusz Gosławski z Bełchatowa (Kościół w Kamieńsku). Obecni był także burmistrz Kamieńska, który podziękował organizatorom i artystom za stworzenie pięknych prac okazujących uroki powiatu radomszczańskiego.

Szczególne podziękowania otrzymałem ja za obraz kościoła w Kamieńsku. To była dla mnie bardzo miła niespodzianka i zaskoczenie. Wybór tematu nie był dla mnie przypadkiem bo rodzinnie pochodzę z kamieńska. A sam obraz, kiedy wystawa zakończy swój objazd po woj. łódzkim, trafi do Urzędu Gminy w kamieńsku i będzie wisiał w pokoju burmistrza.




...


...

Na koniec podziękowania dla Dagmary za dowiezienie mnie na wystawę i zdjęcia.

Większa fotorelacja na FB - Otwarcie wystawy "Pejzaż..." w Kamieńsku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz