Zapraszam na facebook

Mariusz Gosławski (czarekart)

Tam znajdziecie najświeższe informacje, relacje z wystaw i innych wydarzeń, w których biorę udział.

poniedziałek, 14 maja 2018

Piknik z Marszałkiem

Po wczorajszym Piknik z Marszałkiem jaki odbył się w Bełchatowie już pojawiają się pierwsze komentarze. Także i mi się oberwało. (cytat na zdjęciu) Nie znam adresata, ale się do niego ustosunkuję (do drugiej części, bo ona dotyczy mnie):
- pojawiłem się na tej imprezie bo zostałem zaproszony przez Muzeum Regionalne do udziału w plenerze malarskim
- plener malarski był otwarty dla każdego kto chciał przyjść i pomalować
- zdania na temat PiS i miasta Bełchatowa nie zmieniłem
- głodny nie chodzę, abym musiał się z kimś przepraszać, a za udział w PLENERZE nic nie otrzymałem.

W wydarzeniach artystycznych jakimi są plenery malarskie biorę udział bez względu na to kto i z jakiej partii jest organizatorem. Jeśli Pan "olek" - autor cytatu - zorganizuje plener malarski i mnie zaprosi, równie chętnie wezmę w nim udział jak w tym plenerze. (strawę do garnuszka zabiorę swoją).
Artykuł, zdjęcia i komentarze znajdziecie w linku http://ddbelchatow.pl/…/aktualnosci,pilsudski-rock-roll-i-m…




...


...

Efekty naszej pracy podziwiali Marszałek Piłsudski i prezydent Bełchatowa - M.Czechowska. A w rogu mój nauczyciel z podstawówki.


Gratulacje od Marszałka Piłsudskiego za dobry portret ;)
Foto Marian Wójcik


 
...
...
 
To jeszcze materiał filmowy z Piknik z Marszałkiem, gdzie jest fragment o plenerze malarskim, w którym brałem udział. (od min. 2:50) http://www.ebelchatow.pl/content/piknik-z-marsza%C5%82kiem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz