Zapraszam na facebook

Mariusz Gosławski (czarekart)

Tam znajdziecie najświeższe informacje, relacje z wystaw i innych wydarzeń, w których biorę udział.

poniedziałek, 31 marca 2014

Podsumowanie marca

W marcu miałem więcej wyjazdów i różnych imprez niż czasu na malowanie. Namalowałem tylko 8 prac: 7  japońskich (+ kilka na Targach w Łodzi) i jedną kawową na wernisażu we Wrocławiu. W kalendarzu japońskich świąt były: Hinamatsuri - święto dziewczynek, III rocznica tsunami i Honen Matsuri, stąd trzy dekoracje. Tradycyjnie na portalu www.japonia-online.pl pojawiła się nowa tapeta na pulpit z moją praca. Wziąłem udział także w konkursie "Moja mała Japonia" portalu Japonski codziennik - teraz czekam na wyniki. W marcu otworzyłem kawową wystawę we Wrocławiu. W Olkuszu była wirtualna wystawa moich kawowych prac. Trwały także wystawy w Bełchatowie i Łodzi. Brałem udział w Łódzkich Targach Edukacyjnych, gdzie promowałem kulturę Japonii. Moje prace byly także pokazywane w Stroniu Śląskim w Kotlinie Kłodzkiej w ramach projektu edukacyjnego. Marzec to także dwa wywiady dla lokalnej gazet "Fakty" i portalu talent.pl

Praca powstała na wernisażu wystawy WROClove CAFFEE we Wrocławiu










W marcu na tapecie portalu www.japonia-online.pl z kalendarzem na bieżący miesiąc znalazła się praca



Wykonałem także trzy japońskie dekoracje:


 
Hinamatsuri - 3.03


Trzecia rocznica tsunami - 11.03
Honen Matsuri - 15.03

Biorę udział w konkursie:  "Moja mała Japonia" organizowanym przez Japonski codziennik  


  1. Świąteczne dekoracje
  2. Moja japońska twórczość

wystawy

Wernisaż wystawy: "WROClove CAFFEE" we Wrocławiu   
Mamalu cafe & bistro we Wrocławiu - 20 marca 2014r. Wystawa potrwa do 17 kwietnia.


Wirtualna wystawa w Olkuszu  
Galeria handlowa ATRIUM - prace prezentowane na automacie do kawy firmy PremVend 


Projekt edukacyjny nt. kultury Japońskiej  
19 marca 2014r. w Zespole Szkół Samorządowych w Stroniu Śląskim (Kotlina Kłodzka) został zrealizowany projekt edukacyjny na temat kultury Japonii, który przygotowały dwie sympatyczne dziewczyny - Anita Pucal i Małgorzata Cygan.


XVII Łódzkie Targi Edukacyjne  
14 marca 2014 - hala MTŁ Łódź. Dzięki uprzejmości i zaangażowaniu pana Andrzeja Matlińskiego - prezesa Fundacja Surei No Mon mogłem wziąć udział w ŁTE. 




WYWIADY:

W tygodniku bełchatowskim "Fakty" - 5.03.2014 - "Dokąd pójdę? Jeszcze nie wiem..." 

 
wywiad zamieszczony na BLOGU portalu talent.pl. i ubogacony zdjęciami moich prac.


Dokładne opisy zamieszczone są na wyżej podanych stronach i podlinkowanych wydarzeniach, na które serdecznie zapraszam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz