Zapraszam na facebook

Mariusz Gosławski (czarekart)

Tam znajdziecie najświeższe informacje, relacje z wystaw i innych wydarzeń, w których biorę udział.

poniedziałek, 10 listopada 2014

Warsztaty malowania kawą w Rybniku

9 listopada 2014r. w niedzielne przedpołudnie w Rybniku podczas Tsuru Japan Festival 2 poprowadziłem warsztaty malowania kawą. (byłem na całym konwencie 8-9.11 a malowanie kawa było jedną z wielu atrakcji jakie prowadziłem). Początkowo zastanawiałem się, jak się ma kawa do japońskiej tematyki konwentu, ale... organizatorzy zaproponowali sami pomysł, więc było w programie. Ku mojemu zdziwieniu, zainteresowanie było duże z czego bardzo się ucieszyłem. Byli i tacy, którzy chcieliby wziąć w nich udział, ale w niedzielę już wyjeżdżali. Następnym razem może trzeba będzie takie warsztaty podzielić na dwa dni. Była świetna zabawa, każdy mógł poczuć się choć przez chwilę artystą i stworzyć swoje niepowtarzalne dzieło malowane kawą. 

RELACJA ze zdjęciami:  Warsztaty malowania kawą w Rybniku

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz