Zapraszam na facebook

Mariusz Gosławski (czarekart)

Tam znajdziecie najświeższe informacje, relacje z wystaw i innych wydarzeń, w których biorę udział.

niedziela, 12 kwietnia 2015

IV Dniu Japońskim w II LO w Łodzi

11 kwietnia 2015 - II LO w Łodzi, w godz. 10.00 - 18.00 odbywał IV Dzień Japoński, na który zostałem zaproszony. Wśród moich atrakcji znalazły się - w kolejności godzinowej - wystawa sumi-e, pokaz sumi-e i shodo, panel o hanami, warsztaty sumi-e (2godz) i na końcu japanese body art, który miła trwać tylko 1. godz. Ale... zainteresowanie było tak duże, ze skończyłem po 4 godzinach (impreza skończyła się godzinę wcześniej). 8 godzin non stop mówiłem, także nawet nie miałem czasu, żeby zobaczyć innych atrakcji - choć nim się wszystko zaczęło zabaniaczy salę z drzewkami bonsai.








 


Wróciłem BARDZO zadowolony i podobnie zmęczony.
Dziękuje organizatorom za zaproszenie, Oli za pomoc w sali i zdjęcia i wszystkim, którzy znaleźli czas na moje atrakcje.

Więcej zdjęć na FB: IV Dzień Japoński w II LO w Łodzi.


http://tvtoya.pl/news/show/9979 - 11.04.2015 IV dzień Japoński w II LO w Łodzi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz