Zapraszam na facebook

Mariusz Gosławski (czarekart)

Tam znajdziecie najświeższe informacje, relacje z wystaw i innych wydarzeń, w których biorę udział.

poniedziałek, 13 kwietnia 2015

Wystawa sakralna w Gomunicach

12.04.2015 - Gomunice - uroczystość wprowadzenia relikwii Jana Pawła II do parafialnego kościoła w Gomunicach. Prócz władz i lokalnej społeczności na imprezę przyjechali także duchowni z diecezji częstochowskiej - dekanat gorzkowicki - częściowo moje rodzinne strony, więc niektórych znałem. Na szczęście oni mnie niekoniecznie, choć studiowałem w częstochowskim seminarium. Choć nie przepadam za takimi imprezami, no ale.... jak zaprosili to pojechałem. Po części religijnej był obiad w restauracji, gdzie stały moje obrazy. Po kolejnej części rel. przyjechała grupa motocyklistów także na obiad. I ci byli bardziej zainteresowani pracami niż poprzednia ekipa.











Pełna fotorelacja z uroczystości: Wystawa w Gomunicach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz