Zapraszam na facebook

Mariusz Gosławski (czarekart)

Tam znajdziecie najświeższe informacje, relacje z wystaw i innych wydarzeń, w których biorę udział.

sobota, 4 lutego 2017

Wernisaż wystawy prac zelowskich twórców

2 lutego 2017 w Galerii Collage Domu Kultury w Zelowie miał miejsce wernisaż wystawy prac artystycznych zelowskich twórców ph. "Moje widzenie świata". Swoje prace zaprezentowało 15 artystów mieszkających w, pochodzących z lub związanych z Zelowem. Ja znalazłem się jako jedyny w tej trzeciej grupie. To bardzo miłe wyróżnienie. Prace różnorodne: malarstwo olejne, akwarele - moja kawa, malowane na jedwabiu, malarstwo na piórach, obrazy ze skóry, szkło i tkanina artystyczna, origami, płaskorzeźby. Na wystawę pojechałem z moim nauczycielem z podstawówki, p. Marianem Wójcikiem. Obfotografował wszystko dokładnie. Goście dopisali, autorzy prac byli prawie wszyscy. Wspaniała atmosfera, długi rozmowy, gorąca herbata. Wystawa dostępna do końca lutego.

Od lewej autorzy prac (3), instruktor DK Andrzej Dębkowski i dyr. DK Małgorzata Dębkowska

Po prawo mój nauczyciel z podstawówki, p. Marian Wójcik


moje prace


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz